www.cda.fora.pl
filmy cda
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum www.cda.fora.pl Strona Główna
->
Filmy
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Jakaś kategoria
----------------
Filmy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
admin
Wysłany: Wto 21:17, 29 Cze 2021
Temat postu: Gaia (2021) cały film online cda vod gdzie obejrzeć zalukaj
Cytat:
[url]
<wp>
[/url]
Naprawdę nie ma wystarczającej liczby afrykańskich filmów w światowym obiegu filmowym. Nollywood (Nigerian Film Industry) z pewnością rozkwita, ale rzadko kiedy te filmy kręcą tak, jak woleliby na amerykańskim wybrzeżu. Rzeczywiście, nawet większość filmów, które oglądamy o RPA, jest dostarczana przez Amerykanów lub potencjalnie jest kręcona w RPA ze względu na ich „potężny” wygląd. Rzadko kiedy widzimy afrykańskie filmy rozpowszechniane przez jakiekolwiek pozory A24, Sony Pictures Classics lub Netflix, podobnie jak będą konsekwentnie dostarczać francuskie filmy. Na szczęście może sytuacja się zmienia, a film jest tak dostępny, jak ktokolwiek może sądzić, że jest to możliwe, a dzięki temu więcej historii ma możliwość opowiedzenia. Do diabła, wiem, że około dwóch południowoafrykańskich filmów w głównej części bieżącego roku będzie dostarczanych przez duże studia, Moffie jest dostarczany przez IFC Films, a Gaia jest dostarczany przez wspólne ramię dywersyjne NEON i Bleecker Street, Decal.
Gabi (Monique Rockman) i Winston (Anthony Oseyemi) są południowoafrykańskimi funkcjonariuszami parku na misji zwiadowczej gdzieś w lesie, gdy doświadczają, jak mały młodzieniec (Alex van Dyk) i jego tata (Carel Nel) żyją na wczesnym etapie, w stylu survivalowym życia. Odizolowana od Winstona, Gabi odkrywa, że las jest pełen niepokojących humanoidalnych bestii do wieczora i powinna zaufać wymuszonej, kompromitującej się parze, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo. Gabi wkrótce poznaje nudne tajemnice lasu i niepokojące, ścisłe podstawy lęku pary przed resztą świata.
Gaia, choć generalnie nie jest wiarygodna w swoim przekazie, jest niezawodnie urzekająca jako aktywność w jazzowej, niezależnej straszności. Ma znaczące unicestwienie spotyka energie Blair Witch i działa zgodnie z tym, aby stworzyć trippy zły sen na zewnątrz, zupełnie niepodobny do niczego, co do tej pory widziałem na SXSW.
Istnieją różne filmy, w których poszczególne elementy człowieka kontra natura, ścisły entuzjazm, odosobnienie, dziwaczne zwierzęta i koniec świata większy i lepszy, jednak jest sposób, w jaki Gaia jednoczy to wszystko, co czyni ją nowatorską samą w sobie. . To niepokojące, ale nie jest to takie przerażające jak pummel bang do miejsca, w którym atakuje. Jest nienormalny i wykształcony, ale nie przypomina znoszenia najbardziej zauważalnie okropnych kawałków Larsa Von Triera. Nie jest to wściekłe chrupanie, ale nie unika się zatrzymywania, aby uzyskać migawki przyjemności i lekkości w mieszance. To dziwny mały gnojek z filmu, do którego ta dwójka znajduje drogę i odrzuca każdy pokaz klasy na swój własny, szczególny sposób. Czy to generalnie działa? Nie. Znaczna część filmu wydaje się nieco zagubiona, a ostatnie przedsięwzięcie bez wątpienia było frustracją skontrastowaną z urzekającym wstępem, ale nie mogę go winić za próbę pojawienia się jako coś innego.
Zewnętrznie film jest totalnie szokujący. Tak jak The Evil Dead poszło na pokaz Florence + The Machine, Gaia jest przerażająca, ale eterycznie urocza. To ostatni film, który w dowolnym momencie mógłbym potrzebować zażyć narkotyki przed obejrzeniem, ale może to sprawi, że będzie o wiele bardziej olśniewający (i być może spojrzałbym poza część wstępów w jego historii). Niemniej jednak robi to, co okazuje się być tak mainstreamowe, że niezależne filmy wymagają kręcenia swoich filmów w wielu proporcjach widzenia. Chociaż może to być przekonujące w zmianie filmu z określonej skłonności w jednej demonstracji na bardziej zobowiązaną lub otwartą w innym, Gaia wykorzystuje cztery proporcje widzenia przez cały czas (zaczyna się od 1,78: 1, przechodzi do 1,55: 1 dla większości filmu , następnie w tym momencie do 1,33:1 za jego ostatnie przedsięwzięcie i 2,00:1 za jego epilog). Podobał mi się wyjątkowy zarys filmu w proporcji perspektywy Arri Open Gate 1,55:1 i żałuję, że w zasadzie pozostało to przez cały czas. Ruchy wydają się być zbyteczne i raczej rozbieżne w pewnym momencie, nie zaspokajając rzeczywistej potrzeby.
Jednak Gaia jest w zasadzie nadmiernie wyjątkowa i różnorodna, aby osądzić, że skończyła. Wolałbym, żeby coś zmierzyło się z prawdziwymi wyzwaniami w zakresie wykonania i ominęło kilka etapów na trasie, niż unikanie wszelkiego ryzyka w 100% przypadków; jest to w prawdziwym sensie znaczenie „zagrożenia” w materiałach do czytania. Uważam, że Gaia jest potępiona i poruszona jej wizualizacjami i obowiązkiem wprowadzenia do stołu kolejnego, nowego głosu. Jaco Bouwer ma energetyzujące oko dyrektora, którego tłumy spodziewają się zobaczyć więcej. Film popada w niezależne straszne powiedzonka, które powinny zniknąć z kawałka (jeśli to nie jest zbyt duży problem, trzymaj się proporcji punktu widzenia, niezależnie od tego, czy to Snyder Cut-y i nie pasuje), ale można znaleźć strach. i te lasy, i powiedzieć, że jedna aranżacja specjalnie mnie nie przerażała, sprzedałaby Gaię bardzo krótko.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin